Home » Veel gestelde vragen

VEEL GESTELDE VRAGEN

Algemeen+   

Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?
Onze Algemene voorwaarden kan je hier lezen.

Waar kan ik het Privacybeleid vinden?
Het Privacybeleid kan je hier lezen.

Ondersteunen jullie beoordelingen?
Uiteraard doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van jouw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren. Je kan op onze product pagina´s bij elk product een sterren beoordeling achterlaten of stuur ons een leuke e-mail met een persoonlijk verhaal wat wij kunnen delen op onze social media kanalen en op onze website.

Bestellen+   

Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen? 
Jouw bestelling op onze website kan je betalen met IDeal, Mister Cash en Paypal.

Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Het kan gebeuren dat je een fout heb gemaakt bij je bestelling. Als dit gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@lifestyle10.nl. Wij kunnen dan altijd jouw bestelling aanpassen of annuleren, mits je dit op tijd aangeeft (voor het einde van de dag).

Moet ik een account aanmaken voor het plaatsen van een bestelling?
Nee dat is niet verplicht, maar een persoonlijke account geeft wel meerdere voordelen zoals:

  • De status van iedere bestelling inzien
  • Facturen van je bestelling downloaden
  • Opslaan van persoonlijke gegevens, zodat je de volgende keer sneller kan bestellen

Bezorgen+   

Wat zijn de verzendkosten?
Lifestyle 10 verzendt jouw bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer jouw bestelling een waarde heeft van 60,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen je hier voor geen kosten in rekening. Wanneer jouw bestelling een waarde heeft van minder dan 60,00, dan zijn de verzendkosten 5,95.

Wat moet ik doen als ik geen bestelbevestiging heb gekregen? 
Als je een bestelling heb geplaatst, maar geen bevestigingsmail heb gekregen, kan het zijn dat het in je ongewenste post is beland. Indien dit niet het geval is neem dat contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@lifestyle10.nl en dan versturen we het alsnog.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Alle bestellingen die voor 18:00 zijn geplaatst, worden de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen op vrijdag worden zaterdag bezorgd. Bestellingen in het weekend worden maandag verwerkt en dinsdag bezorgd.

Kan ik mijn pakket volgen wanneer Lifestyle 10 het verzonden heeft?
Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om jouw bestelling te volgen en de verwachtte aflevertijd te bekijken.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Het kan helaas wel eens voorkomen dat er vertraging bij PostNL oploopt, waardoor het later bezorgd word. Als je de bestelling na uiterlijk 3 werkdagen niet heb ontvangen neem dat contact met ons op via het contactformulier of  stuur een mail naar info@lifestyle10.nl, zodat wij dit bij PostNL kunnen achterhalen.

Klachten+   

Waar kan ik terecht met vragen, klachten of tips?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heb over onze dienstverlening. Wij nemen alle klachten en opmerkingen serieus en zullen die dan ook persoonlijk oppakken. Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@lifestyle10.nl. Wij nemen je klacht z.s.m. in behandeling en geven binnen 24 uur een reactie en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Retourneren+   

Kan ik mijn producten retourneren?
Indien onze producten ongeopend zijn kan je deze binnen 14 dagen retourneren volgens onze retourprocedure. Voordat je een zending retour stuurt vragen wij jou ons dit te laten weten en aan ons te melden via het contactformulier, zodat wij op de hoogte zijn van jouw retournering. Producten kunnen niet geruild worden, je dient het product te retourneren en opnieuw te bestellen. Bij pakketten met een gratis cadeau, dient het cadeau ook te worden geretourneerd. Zonder teruggave van het cadeau, zal het proces niet worden afgerond. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant. Zie onze volledige retourvoorwaarden hier

Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Een retourpakket kan worden afgegeven bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Hier kan je jouw pakket frankeren en terug sturen naar: 

Lifestyle 10
O.v.v. ''RETOUR'' + ordernummer
Wilhelminastraat 20
3262 SV Oud-Beijerland
Nederland

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur?
Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor jouw eigen rekening en risico. Ongefrankeerde, onvoldoende gefrankeerde of onder rembours zendingen worden geweigerd. Neem van te voren contact met ons op en plaats duidelijk zichtbaar het order nummer aan de buitenkant van het pakketje.

Productinformatie+   

Kan ik Brutal Boost X10 gebruiken als ik jonger dan 18 jaar ben?
Ja vanaf 17 jaar kan je onze Brutal Boost X10 veilig gebruiken. Onder de 18 jaar heb je wel toestemming van je ouders nodig.

Wat kan ik doen als Brutal Boost X10 hard is geworden?
Haal het vochtzakje niet uit de verpakking. Dit voorkomt dat de poedervorm hard wordt. Let er op dat de verpakking op een droge en niet vochtige plek wordt bewaard.

Kan ik pre-workout: Brutal Boost X10 combineren met creatine: Posture Power X10?
Ja, deze combinatie is zeker aan te raden. Deze producten zijn namelijk perfect op elkaar afgestemd. 

Kan ik Brutal Boost X10 dagelijks gebruiken?
Ja, je hoeft geen pauze te nemen met onze Brutal Boost X10! Er treden namelijk geen schadelijke effecten of gewenning op.

Hoelang duurt het voordat ik wat zal merken van Brutal Boost X10?
Omdat ieder lichaam anders is, zal iedereen ook anders reageren op onze Brutal Boost X10. Velen zullen de eerste effecten binnen 5 tot 15 minuten voelen. Deze effecten zullen daarna met elke minuut steeds sterker worden. Anderen zullen pas de eerste effecten na 30 tot 45 minuten merken. Ook bij hun zullen de effecten dan per minuut toenemen.

Ik kan mijn maatschep/scoop niet vinden. Wat moet ik doen?
Het is mogelijk dat de maatschep in de verpakking is gezakt. Voel met een schone vork in de verpakking waar de maatschep precies zit.

Zit er doping in de supplementen van Lifestyle 10?
Nee, alle producten zijn dopingvrij en zijn toegestaan door alle sportbonden.