VERZENDEN & RETOURNEREN

Verzenden+   

Voor de verzending werken wij samen met PostNL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is vaak al binnen 1 werkdag. Als je voor 18:00 uur besteld is je bestelling de volgende dag al in huis! Het kan wel eens voorkomen dat PostNL door omstandigheden er wat langer over doet. Wanneer je na 3 werkdagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij dit bij PostNL kunnen nagaan.

Bestelling Verwachte leverdag
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag / Dinsdag
Zondag Dinsdag


Je bestelling kan bij jouw thuis worden afgeleverd of op een ander adres, zoals bijvoorbeeld op het werkadres. Wij vragen per bestelling een bijdrage in de verzendkosten van 5,95. Al onze producten worden bij een bestelling vanaf 60,00 binnen Nederland gratis bezorgd door PostNL.


Bezorging via PostNL 
PostNL bezorgt je bestelling op het door jou opgegeven adres. Als het pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren afgeleverd of later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Als je bij de 2e levering ook niet thuis bent, ontvang je een briefje in de brievenbus. Daarop staat bij welk servicepunt van PostNL je het pakket kunt afhalen. Je hebt 7 dagen de tijd om het pakket op te halen anders wordt het pakket retour gestuurd.


Ophalen op een PostNL ophaalpunt
Je hoeft niet meer thuis te blijven om je pakket in ontvangst te nemen. Je kunt je pakket laten afleveren bij een van de 2700 ophaalpunten van PostNL. Je bepaalt zelf waar je pakket wordt afgeleverd en wanneer je het komt ophalen. Er is altijd een PostNL locatie bij jou in de buurt. Je kunt het pakket binnen 7 dagen ophalen, hierna wordt het pakket retour gestuurd.


Verzendproces
Stap 1: Product selecteren en in de winkelwagen plaatsen
In onze webwinkel kan je de producten bestellen door te klikken op de ‘In winkelwagen’ button. Wanneer je op deze button drukt wordt het product in de winkelwagen geplaatst. Je kan er voor kiezen om verder te winkelen of om de bestelling af te ronden. 


Stap 2: Winkelwagen controleren en bestellen
In de winkelwagen kan je de bestelling controleren en eventueel aanpassen, verwijderen, verder winkelen of verder gaan met het bestelproces. 


Stap 3: Invoeren contact- en adresgegevens
Op deze pagina kan je je adresgegevens invullen. Dit is het adres wat op de factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om de bestelling af te leveren. Je kunt op drie manieren je gegevens invullen. Doorgaan zonder account, account aanmaken of door in te loggen. Indien je een ander afleveradres wil invoeren, kun je dat onderin aangeven als alternatief afleveradres of d.m.v. een PostNL afhaalpunt. 


Stap 4: Betaalmethode kiezen, bevestigen en afrekenen
Wij hanteren 3 betaalmethoden; Ideal, Bankcontact en Paypal. Vink de betaalmethode aan die je wil gebruiken. Na een laatste controle en bevestiging wordt je door gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode door de button ‘afrekenen’. In deze beveiligde omgeving kan je de betaling voltooien.


Stap 5: Bevestiging
Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je automatisch een bestelbevestiging inclusief een factuur. Zodra de bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging inclusief een track & trace link.


Retourneren+   

Na ontvangst van je pakket heb je 14 dagen de tijd om melding te maken als je de producten wilt retourneren. Hiervoor dien je online het herroepingsformulier te downloaden en uit te printen en een e-mail te sturen naar info@lifestyle10.nl met het ordernummer en de producten. Wanneer je heb gemeld de producten te willen retourneren dienen deze binnen 14 dagen aantoonbaar retour verzonden te zijn naar lifestyle 10. Voor producten waarbij hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes, oliën en andere gesealde producten, geldt dat deze alleen ongeopend en in ongeschonden staat (verzegeling in tact) retour kunnen worden geaccepteerd. Wanneer je producten bij gebruik hebt beschadigd, kunnen we dit in rekening brengen. Bij pakketten met een gratis cadeau, dient het cadeau ook te worden geretourneerd. Zonder teruggave van het cadeau, zal het proces niet worden afgerond. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant. Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroepping terugbetaald worden. 

Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met Lifestyle 10


Retouradres
Lifestyle 10
O.v.v. ''RETOUR'' + ordernummer
Wilhelminastraat 20
3262 SV, Oud-Beijerland